söndag 13 februari 2011

Vinnarna i Clinidermtävlingen!

Jag har haft lite för fullt upp på sistone, så jag glömde fullständigt bort att presentera vinnarna i Clinidermtävlingen jag hade. Två vinnare med rätt svar har jag hittat, och dessa är........*trumvirvel*........

Värmdömorsan Nicole och Care69

Deras vinnande motiveringar löd så här...

Värmdömorsan: "Sen jag började jobba med naglar så har min hy blivit riktigt dålig. Fildammet sätter sig i porerna och jag har så mycket pluppar och igentäppta porer nu. Har gått igenom hur många olika märken som helst när det gäller ansiktsvård men inte hittat något som hjälpt mig än. Att vinna något som ACO tagit fram kan ju inte vara annat än bra!!! Önskar inget hellre än att få tillbaka min fina hy!"
Care69: "Jag har ännu inte hittat hudvårdsprodukterna med stort H, hoppas jag vinner dem med stort C här"

Grattis till vinsten båda två. Maila mig era uppgifter (adress etc) på yssasblogg@yahoo.se så skickar jag er en varsinn beautybox. Hoppas ni kommer att gilla dem!

För er andra - det var inte så väldans många som var med och tävlade den här gången. Antagligen hade nog redan många varit med i diverse andra bloggar, då det varit flera som "buzzat" om just Cliniderm. Men jag sparar ett kit, och det kommer jag att tävla ut vid ett senare tillfälle lite längre fram i vår.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!