lördag 12 februari 2011

Dagens ord: sprudlande!

Vilken underbar dag! Solen skiner och det är ett fantastiskt väder ute. Själen riktigt myser, och jag känner mig så där härligt sprudlande glad. Nu har vi en riktigt mysig helg framför oss. Vi är nämligen barnfria hela helgen jag och Pappersgubben. Lilleman har just blivit hämtad av Babbelmamman, och om någon timme kommer svärisarna och plockar upp Skruttan. Sedan blir det långpromenad i det vackra vädret tillsammans med min fina Pappersgubbe. Och vad resten av helgen har att bjuda på, det håller jag nog för mig själv ;)




Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!