torsdag 5 juni 2008

Hurtig!

Började morgonen perfekt! Gick upp tillsammans med Skruttan och åt frukost. Sedan tog vi vårt pick och pack och åkte till dagis. Skruttan håller på att skolas in och det går toppenbra. Idag lämnade jag henne direkt och ska sedan hämta henne vid 14:30 i eftermiddag. Så jag har nästan hela dagen för mig själv - snacka om egentid! Och det ska utnyttjas!!! När jag kom tillbaka från dagis tog jag på mig träningskläderna och mina kära löparskor (som jag inte hittat på ett tag, och som visade sig ligga i en resväska...) och pallrade mig ut. Det blev en 40 minuter promenad i mycket rask takt. Härligt!!! En dusch på det och jag var redo att möta världen! Allt detta hann jag med innan 10:15!

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!