onsdag 4 juni 2008

Jippi!!!

Var det min dans som gjorde det? Det måste det ha varit! Eller så var det något helt annat... Nåja, man kan idag läsa i DN att vi fästinghatare har anledning att jubla. Och jag vet att vi är några stycken!! Du kan tex läsa om en här i Annas Kaosblogg - en mycket underhållande historia (ta fram servetten, för här kommer skrattårar!). De små fanstygen (fästingarna alltså!) klarar nämligen inte av värmen. Klena små rackare det där! Som det ser ut nu så verkar de gå in i en dvala och sussa gott. Toppen säger jag - sov tills ni svälter. Jag visste att det varma vädret alltid för något extra gott med sig! 

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!