onsdag 4 juni 2008

En vanlig dag?

Det började som en helt vanlig dag... Men lite annorlunda blev den. På lunchen åkte vi ett helt gäng hem till en kollega och åt lunch tillsammans på kollegans altan, samt gassade i solen. Underbart att hinna njuta lite av solen, eftersom man annars är inne hela dagarna! Efter jobbet passade jag på att träna lite (en timme BodyPump), och efter sjukdomsveckorna så kändes det vill jag lova! Tog ett kort löparpass efteråt också, men jag kunde inte springa mer än drygt 2,5 km för sedan kom mjölksyran igång. Unnade mig, mina trötta muskler samt min nya vän mjölksyran en stund i bastun efteråt. Det var nice tyckte jag. Det gjorde inte mjölksyran, som tackade för sig och drog. När jag kom hem en aning mör möttes jag av Pappersgubben och Skruttan som också precis kom hem. Med sig hade Pappersgubben en bukett blommor. Till mig! Nejlikor, som är min favvoblomma - han känner allt mig den karln! Till blommorna kom ett kort där det stod "Saknar dig" och inuti hade han skrivit "varje dag när vi är på jobbet och jag inte är med dig..." Visst är han bara såååå go'?!?! Inte konstigt att man fortfarande håller ihop med honom efter över 10 år tillsammans! Så här fina är blommorna (och kortet som skymtar i nederkant):
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

1 kommentar:

  1. Wow! Vad gulligt av honom. Sånt värmer verkligen! Jag tror jag fått blommor av Micke typ 2 ggr under de 9 år vi varit tillsammans =P Iofs är jag ingen blom-människa, föredrar choklad =P

    SvaraRadera

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!