onsdag 22 augusti 2007

Wow, mitt 100:e inlägg!!! Och så lite fikaträff förstås...

Oj, vad fort det har gått - nu sitter jag här och skriver på mitt 100:e inlägg! Vilken blajmoster jag är *hihi*.

Idag har jag och Lilla Skruttan varit i Heron City tillsammans med Magda & Max. Först fick de små roa sig med att titta på fontänen, vilket var mycket populärt. men efter ett tag så skulle förstås busungarna klättra upp och försöka gå i vattnet, så då fick vi ge oss. Vi tog en liten fika, och jag åt en cheesecake som var sådär (lite för söt för min smak). Vi kunde såklart inte sitta så länge med de två vilda monster till barn som vi har. Därför gick vi ut och lät barnen rusa av sig i lekparken utanför. Gissa om det var ren lycka?!?! Båda två slog sig ned i sanden och började gräva omkring. Efter ett tag tröttnade monstren och ville ha lite sysselsättning. Då fick de leka lite vid rutchkanan, och det dög förstås en stund... Avslutningsvis tog vi en tur på Willys för att shoppa lite middagsingredienser och sedan bar det av hemåt. Det blev en mycket mysig eftermiddag på Heron, och Lilla Skuttan verkade mycket nöjd med dagen. Tack Magda och Max för en härlig dag!
Här kommer förstås lite foton från dagen...

Och så måste jag ju avsluta med att berätta att vi precis blivit ägare till en jättemysig liten Musköbåt. Vi hittade en annons på Blocket, och hade sådan tur att det var ganska så nära. Så Pappersgubben och min pappa (expert på träbåt och har en egen Musköbåt) åkte och tittade på den ikväll och det såg riktigt bra ut. Dessutom lyckades Pappersgubben pruta ned den 2000:- så vi fick ett riktigt bra pris! För er som inte vet vad en Musköbåt är, så kommer bilden från annonsen här - visst ser den mysig ut?
Bild ej längre tillgänglig

2 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder på barnen!
    Grattis till båtköpet! Ser ut som en riktig skärgårdsbåt!

    SvaraRadera
  2. Tack för en mysig eftermiddag! Hur lyckas du alltid få så fina bilder?? Skoj med en egen båt!

    SvaraRadera

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!