tisdag 21 augusti 2007

Barnadiset

Jag (läs Pappersgubben) har äntligen hittat överföringskablen så nu har jag fört över korten från kameran till datorn - JIPPI!!!!!! Åhhhh, det fanns ju massor med kort där som jag vill scrappa....

Nåja, dagens utflykt gick till Barnadiset i Högdalen. Jag och Lilla Skruttan stuvade in oss i bilen och for iväg strax före 14. Väl framme mötte vi upp med Magda, Becca och Jenny med barn. Barnen fick en härlig stunds bus och Lilla Skruttan röjde järnet - både med och utan de andra barnen! Hon drack en hel flaska vatten, vilket säger hur mycket hon for omkring... Hon lyckades också välta ut mitt te under den lilla tid som vi mammor fick sitta ned och fika. Som tur var hade teet kallnat... Barnen fick busa lite i hoppborgen och det var verkligen populärt - åtminstone för Lilla Skruttan och Alicia. Max tyckte däremot att det gungade lite väl mycket och såg måttligt road ut. Wiggo hade inte ögon för något annat än trehjulingscyklarna. Tyvärr lyckades jag bara ta ett par kort innan minnet blev fullt i kameran, och Wiggo hann inte vara med... Tack allihopa för en härlig eftermiddag. Kul att se barnen härja omkring så med varandra och alltid lika skönt att få babbla lite mammor/tjejer sinsemellan!

2 kommentarer:

  1. Tack för idag.Det var skoj att träffa er igen.En rolig dag med massa bus..Kram

    SvaraRadera
  2. Tack för idag! Det var superkul att få busa ihop med barnen =D

    SvaraRadera

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!