tisdag 12 maj 2009

Nyheter i bloggen...

Har ni sett lite nya saker i högerkolumnen? Här kommer en liten förklaring till dem:

För mina internationella läsare finns numer en översättningsfunktion. Om du tex väljer engelska i den, översätter den all text till engelska. Dock är det väl inte världens mest klockrena översättning - kan nog skapa lite bryderier i huvudet på en engelsman .

För er som gillar att läsa mina recept etc, har jag nu två nya funktioner. Den ena är en sökfunktion, där ni kan söka bland mina recept. Dock är den inte helt klar ännu - väntar på att de ska lägga till de gamla recepten också... Om ni inte får ordning på denna sökfunktion, kan ni alltid gå in under etiketten "matlagning". Den andra funktionen är helt enkelt en lista på mina senaste inlagda recept.

Hoppas dessa nyheter underlättar för er att hitta och läsa det ni är intresserade av



Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!