måndag 16 mars 2009

Ny vecka

Så var det då dags. Att återträda den där marken. Jobbet. Efter två veckors härlig heltidssjukskrivning med vila och egentid. Nu jobbar jag istället 50%, vilket betyder rätt lugna dagar ändå.

En härlig syn mötte mig i morse - kartonger, kartonger och kaos på kontoret. Vi har nämligen flyttat våra kontor under tiden jag varit hemma. Men tack vare en gullig kollega, kom jag snabbt igång med det nödvändigaste. Avslutade dagen med en fikastund - lite lagom sådär

Passade på att åka till ICA Maxi på vägen hem. Skulle köpa mjölk, fil och juice. Blev ca 900 spänn fattigare - mjölken är dyr nu för tiden...


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!