söndag 15 mars 2009

Kommentarer

Det är verkligen kul att få kommentarer från er! Dock ska ni inte känna er tvingade att kommentera. Om man känner för att säga något vettigt, är man mer än välkommen att göra det. Och om man inte känner för att kommentera, låter man helt enkelt bli. Jag tycker verkligen att det är roligt att höra vad ni tycker och tänker om det jag skriver. Och jag försöker oftast att svara i samma inlägg som ni kommenterat. Tyvärr hinner jag inte alltid med att svara på en gång, utan det kan dröja några dagar. Men om ni är nyfikna på vad jag svarat på era kommentarer - kika tillbaka och kolla in inlägget där ni kommenterat efter ett par dagar. Oftast har jag då skrivit ett svar - framför allt om ni ställt en fråga!


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

4 kommentarer:

  1. Visst är det kul med kommentarer, men det är ju som du säger bäst om de har ett "innehåll" oxå. ;)

    SvaraRadera
  2. Karin: Ja, och framförallt vill jag inte att någon ska känna sig pressad att kommentera något - det är självfallet alldeles frivilligt :)

    SvaraRadera
  3. Och jag tycker att det är bra att du svara på kommentarerna. Jag tycker att det tillhör bloggandet. Kommunikationen.

    SvaraRadera
  4. Annica: håller med helt och hållet!

    SvaraRadera

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!