söndag 15 mars 2009

En nygammal scrap

Lite söndagstrött som jag varit idag, har jag suttit lite framför datorn och pysslat lite med digital scrapbooking. Jag plockade fram en "gammal" scrap med foto från 2007. Jag tror jag påbörjade den någon gång under 2008, men jag fick aldrig till den. När det låser sig på det här sättet, brukar jag låta scrapen ligga en stund i en "pågående"-mapp. Och sedan plockar jag upp den igen, när andan faller på. Idag föll den - andan alltså. Så jag färdigställde den här layouten. Det är lilla Skruttan från juni 2007, när hon nästan var året, och hon ser så härligt fundersam ut på det här fotot.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!