måndag 15 december 2008

En liten Lucia

Idag firades det Lucia på dagis. Med lussetåg för föräldrarna. Och fika. Skruttan sjöng med bäst hon kunde. Jag tjurade allt vad gravidhormonerna bar. De var så söta de små liven! Blödiga morsa... Självklart rann det en extra tår när Skruttan mitt under sången får syn på mig och Pappersgubben och ropar högt och tydligt: "Där e mamma! Mamma e där!!! Och där e pappa!!! Pappa!!!"

Lite foton lyckades jag i alla fall ta mellan tårarna, och fotona bidde till en scrap:Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , ,

6 kommentarer:

  1. =) Hormoner eller inte, gråter inte alla föräldrar vid ett luciatåg?
    Men vad julfin din blogg är!
    Vad duktig du är!

    SvaraRadera
  2. fina bilder, mysigt värre ser det ut som.

    SvaraRadera
  3. Ser jättemysigt ut.

    SvaraRadera
  4. Vilka härliga bilder o ja, jag gråter då jag ser mina barn gå luciatåga även fast jag inte har ett hormonpåslag ;)

    Ha en jättebra dag!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Sus: Ja, barn och sång och framför allt egna barn framkallar nog lite väta i ögonen :D Tackar för kommentaren om bloggen - försöker skapa lite stämning i alla fall ;)

    Becca, Karin, Jenny: Det var det!

    Tant Ulrika: Se kommentar till Sus ;)

    SvaraRadera

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!