torsdag 21 augusti 2008

Grattis kusinvitamin!

Imorgon fyller en av mina kusiner, Mandi, 19 år. Hon är här och hälsar på en kortis - enda från USA. Det är väldigt kul att ses, och tyvärr blir det alldeles för sällan av förklarliga skäl... Idag har vi i alla fall firat henne. Ni vet, ätit tårta, druckit kaffe (te för min del), ätit bullar, tjattrat med familjen och allt det där. För en familjekär tok som jag är det alltid lika roligt att träffa stora familjen!Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

2 kommentarer:

  1. Kikar in från FL.

    Fin blogg! Hur gör du de där vattenstämplarna på bilderna?

    SvaraRadera
  2. Frida: Jag använder Photoshop till alla mina bilder, och gör stämpeln där :)

    SvaraRadera

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!