onsdag 9 april 2008

I'm back!

I måndags eftermiddag bar det iväg med buss till Grand Hotel i Saltsjöbaden. Där har jag nu tillbringat tre dagar med att konferera. Hann också med lite annat smått och gott som att bubbla bubbelpool och spela biljard. Passade även på att unna mig ett par behandlingar i deras suberba SPA som finns i hotellet. Jag tog en 50 min. ansiktsbehandling, och det var den bästa jag varit med om!!! Det var så himla skönt!!! Först tvättade hon av ansiktet med rengöringslotion och ansiktsvatten. Sedan scrubbades jag med peeling och därefter lades en ansiktsmask. Efter masken fick jag en rejäl ansikts- och nackmassage - superhärligt!!! Avslutningsvis smörjdes jag in med ansiktskräm och ögonkräm, och sedan var jag fit for fight! Eftersom det var så härligt med ansiktsbehandlingen, beslöt jag mig för att slå på stort och beställde en efterföljande ryggmassage i 25 min - åhhhhhh är allt jag har att säga!!!!! 1,5 timme efter att jag kommit till behandlingsrummet lämnade jag det som en helt ny människa, fräsch som en vårblomma!

Blev en mycket lyckad konferens på alla plan, både arbetsmässigt, socialt och hälsomässigt. Åt dessutom en massa god mat. Både några glas rödvin och någon drink hann faktiskt också slinka ned i farten... Så man får väl säga att konferensen även var lyckad ur ett gastromomiskt perspektiv.


Läs även andra bloggares åsikter om , ,

2 kommentarer:

  1. Åh så trevligt det låter! Ansiktsbehandling gör man alldeles för sällan...

    SvaraRadera
  2. Vad härligt! Drömmer om lite spabehandlingar...

    SvaraRadera

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!