onsdag 9 april 2008

Att lägga vattenstämpel på sina bilder...

Fick nyss en förfrågan om hur jag märker mina bilder. Jag använder Photoshop för att göra alla mina bilder, både lite enklare foton och mina scrappar. Märker alltid alla mina bilder jag lägger ut här i bloggen, eftersom jag är medveten om att en del människor inte respekterar andras egendom, utan kopierar foton och hävdar att det är deras egna. Detta tycker jag personligen är helt förkastligt, och för att undivka att hamna i en sådan situation märker jag alla foton! Men nog om det... Eftersom jag tycker att det är onödigt att uppfinna hjulet flera gånger så tänkte jag hänvisa till min vän Rebecca och hennes blogg för hur man lägger upp en vattenstämpel på sina foton. Tycker att det känns lite onödigt att upprepa allt här igen, utan ger er helt enkelt länken till hennes inlägg, så kan ni läsa vidare där: så här kan man märka sina foton

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

2 kommentarer:

  1. Åh, det hoppas jag också, sitter nu och väntar på att Ellen ska somna, har legat och sjungit och ropat om vartannat sedan halv åtta *suckar* Bara för att hon sov en kvart på eftermiddagen... Grät i 2,5 timme sedan slocknade hon. Är nog lite värre än en liten kvissla hon har i alla fall, är ungefär lika stor som en enkrona om man känner över den trots att det bara syns en liten prick på benet så hon har nog rätt ont ändå... Stackars liten.

    Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. hej på dig.

    Googlade efter vattenstämpla sina fotografier och hittade dig. Men tyvärr funkar inte länken som du har lagt ut på inlägget, så finns det någon möjlighet att du har tid o hjälpa mig så jag kan lättast hitta ett stämpel. (maila mig adresen menar jag =)....)
    Har letat, med det mesta är på ren "grekiska" =))))

    Ha det gott. Kram Pirre

    SvaraRadera

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!