söndag 13 april 2008

Hoppet är det sista som överger en...

Satt och läste lite nyheter på nätet. Såg att man nu har hittat Engla... Stackarn barn och föräldrar och andra anhöriga till den lilla flickan. Hur kan någon vilja göra ett barn illa? Hur kan man klara av att ta livet av ett barn, som är så fullt av liv? Jag hoppades precis som många andra med mig att man skulle finna lilla Engla vid liv. Tyvärr övergav hoppet just mig, då jag just fick se den hemska sanningen att de hittat henne mördad. Mår illa när jag tänker på hur Englas stackars föräldrar lider just nu. Sänder en tanke till dem i deras sorg. Sänder en hel hög med hat till den hemska människan som avbröt en lycklig liten tjejs liv...

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

2 kommentarer:

  1. Ja, det är verkligen så fruktansvärt att det inte går att föreställa sig... Det Englas föräldrar går igenom just nu måste vara det allra värsta som kan hända en människa.

    SvaraRadera
  2. Fy, jag kan inte ens tänka på saken... Ändå går det inte att göra annat, stackars liten tjej och stackars mamma som måste leva vidare utan henne...

    SvaraRadera

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!