måndag 14 april 2008

Digital scrapping

Jag håller ju, som kanske bekant för en del av er, på med digital scrapbooking. Det är helt enkelt att göra scrapbooking, men istället för att klippa och klistra så gör man allt i datorn. Jag började med denna hobby när jag var mammaledig under 2006, och jag fastnade direkt! Det är verkligen ett roligt sätt att förhöja ett foto man gillar, eller berätta om ett särskilt tillfälle som man vill minnas. Det blir oftast så att jag scrappar med min dotter som motiv, men jag har även använt andra motiv som katterna, mig och Pappersgubben och tro det eller ej - semlor...
Här kommer i alla fall min senaste LO (layout för den ej så insatte - Sus anm.) med ett foto på Skruttan när hon var ganska så liten - bara några månader - och precis har vaknat efter att ha sussat gott i vagnen en stund.Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!