fredag 11 januari 2008

Första dagen...

...hemma med Lilla Skruttan har hittills fungerat utmärkt. Vi var och handlade lite på förmiddagen, och sedan blev det TV-lunch (kokt potatis, majs och köttfärslimpa till Skrutt och köttfärslimpa med wokgrönsaker till mig). Nu sover hon middag en stund och jag har lite egen tid (framför datorn...). På eftermiddagen ska vi faktiskt passa på och baka lite muffins. Jag tänkte nämligen testa Beccas recept på nyttiga muffins. Vi försöker nämligen skära ned på socker och annat onyttigt här hemma - Pappersgubben och jag har liksom legat på latsidan i jul skulle man kunna säga... (men det var det värt!)

2 kommentarer:

  1. Lyllos dig som får vara hemma en dag i veckan med V... Vad duktiga ni är som käkar nyttigt. Själv sitter jag här med ett vinglas och handen djupt ner i chipsskålen =O

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni gillade muffinsen! Gjorde om dom idag, men de var nog lite för kort tid i ugnen denna gång, blev inte riktigt lika goda.

    SvaraRadera

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!