lördag 12 januari 2008

En scrap om gårdagskvällen...

Vi firade 10 år tillsammans igår, jag och Pappersgubben. Tänk att vi varit tillsammans så länge!!! Jag har den mest fantastiske, underbaraste och mysigaste karl ni kan tänka er. Efter 10 år så kan jag fortfarande säga att det pirrar i mig när jag tänker eller ser på honom! Är inte det kärlek så säg? Han ställer upp i vått och torrt och finns alltid där för mig. Han är min bäste vän, och jag kan alltid anförtro mig åt honom. Kort sagt - jag älskar dig min drömprins!!!

För att fira lite så överraskade jag Pappersgubben med en tvårätters middag med vin. Det blev en riktig familjekväll och vi hade en jättemysigt tillsammans alla tre. Det bästa vi gjort under alla år tillsammans var självfallet att skaffa Lilla Skruttan. Hon har gjort vår kärlek om möjligt ännu starkare!
Så här mysigt hade vi det:
Oups, har visst fortfarande inte greppat att det är 2008... Ändrar det imorgon...

1 kommentar:

  1. Grattis grattis! :-)

    (Det var 10 år sen vi träffades också!)

    Kramar

    SvaraRadera

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!