måndag 30 juli 2007

Sista natten!

Nu är det inte mycket kvar - snart flyttar vi till huset!!!! I natt blir det sista natten vi sover i radhuset - känns lite konstigt, vi har ju faktiskt bott här i två år nu... Men det ska samtidigt bli superkul med nya huset också förstås! Så nu kommer jag inte komma in något mer på internet förrän dator och allt är upplockat i huset (vilket antagligen kommer att ske imorgon med lite påtryckningar på Pappersgubben *hehe*). Efter det här inlägget blir jag nämligen "unplugged" - Pappersgubben ska dra ut alla kablar etc från datorn. Men jag hoppas på att vara åter imorgon kväll som sagt... Nu är i alla fall det mesta ute ur radhuset och en del flyttstädning har utförts (dock inte klart än såklart). Svärmor har tillbragt flera timmar med att putsa fönstrena åt oss *skäms, har inte putsat dem en enda gång på de två år vi bott här*. Tur att man har en så gullig svärmor!!! Appropå det så måste jag återgå till packandet och städandet - får ju dåligt samvete när alla håller på för fullt!
Så avslutningsvis - på återseende i nya huset!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!