söndag 29 juli 2007

Babbel och lite mer babbel

Idag är jag så glad - hittills har hela 65 pers laddat ned min scrap freebie som jag lade ut igår!!! Den finns nu länkad från både Lunas och Marias freebiesidor... Det känns jättteskoj att ni där ute gillar det jag gör och det inspirerar mig till att göra mer. När vi ändå är inne på temat så kommer här en scrap jag gjort av Lilla Skruttans olika miner hon har:
Credits->
Backgrounds: Yssa
Embellishments: "Retro" VintageDreams, "Torn paper templates" Redju, "VicVinFlowers" Leslie Hasenkamp

Idag har jag varit lite seg - blev nämligen matförgiftad igår efter middagen som vi åt på vår grill här i närheten - och pga det kom jag inte i säng förrän vid 03-tiden... *gäsp* Så det blir nog en tidig kväll idag (hmmm, har jag sagt det förr?!? *en sekund av självinsikt*). Har trots detta lyckats packa klart allt i köket och torkat ur skåp och gjort rent spisfläkten (snuskigt jobb) samt packat ned allt i båda badrummen *sträcker på mig lite och skryter*. Så nu kan jag sova gott - när jag nu lyckas slita mig från den beroendeframkallande datorn och krypa i säng...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!