onsdag 1 augusti 2007

Susanna(e) i badet!

Vi har inte fått ordning på internet än i huset - det är ett fullständigt kaos hemma nu!!! Men vi gör vårt bästa och försöker sakta packa upp. Har ni provat att packa upp flyttkartonger samtidigt som en ettåring springer i hasorna och hjälper till? Inte lätt vill jag lova! Har fått upp en del i köket nu i alla fall... Men eftersom det är så mycket saker överallt så rymmde jag och Lilla Skruttan hem till Babbelmamman (min kära mor). Här fick jag en liten stund i lugn och ro och tog ett bad - superhärligt!!! Vet inte när jag tog mig tid till det sist - en mammas lyx helt klart!!! Här blev vi också bjudna på hembakad pizza på GI-vis - jättegott! Den fick till och med godkänt av Lilla Skruttan *hihi*. Eftersom jag är hemma hos mor min passade jag på att låna datorn en stund och skriva av mig lite och kolla lite mail etc. Jag hoppas vi ska kunna koppla upp datorn/internet (läs lokalisera sladdar mm i diverse flyttkartonger) i kväll eller imorgon...

1 kommentar:

  1. Så skönt! Vi brukar åka till mama och kasta UNGARNA i badet! *s* Saknar badkar... kidsen också... :( Ska iofs renovera badrummet nästa år och sätta in ett, men det känns som om det är lååångt dit.

    SvaraRadera

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!