torsdag 31 maj 2007

Ny frisyr!

Idag har jag varit hos frissan och klippt mig! Det var verkligen skönt att bli av med det långa håret och de slitna topparna. Nu är det uppklippt och med lite mer volym! Jag klippte mig hos en frissa som mamma går till. Hon var helt suverän!!! Jag blev supernöjd och hon var verkligen noggrann! Lilla Skruttan fick vara hos mamma under tiden jag klippte mig. Skönt att få vara barnfri en stund och få unna sig något - har nog inte gjort det sen jag fick lillskruttan när jag tänker efter - så det var på tiden! När jag ändå är inne på att unna mig så kom jag just på att jag fick presentkort på SPA-behandlingar förra året - kanske dags att lösa in det och få lite mer egentid... Det gav ju liksom mersmak att klippa sig!

Lilla Skruttan knatar nu på för fullt och nu går hon som mest 6-7 steg själv mellan oss. Nu har hon även börjat stanna till mitt i för att få tillbaka balansen. Det ser så sött ut när hon tultar på. Finns det något sötare en en liten som håller på att lära sig gå? Man ser att de är så stolta över det som de lärt sig och det lyser om hela ansiktet!

1 kommentar:

  1. Vad skönt med frisörbesök! Är nyfiken på nya frisyren!

    Vad duktig Vendela är som går! Alicia verkar inte ett dugg intresserad, hon vill inte ens gå när man håller i henne längre. Kan själv! Men det kan hon ju inte... Men det kommer väl.

    Ska vi ses på torsdag? Får jag komma då eller blir det inställt?

    Kramar

    SvaraRadera

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!