fredag 13 april 2007

En lugn och skön dag...

Idag har Pappersgubben varit hemma från jobbet (behövde inte åka dit idag utan tar det imorgon istället - så är det att vara doktorand), så vi har passat på att ha lite kvalitetstid hela familjen. Men först fick jag min efterlängtade sovmorgon imorse. Pappersgubben gick upp med Lilla Skruttan vid 7:30, och jag fick somna om - det var sååååå uuuuuunderbart!!!!! När jag väl pallrade mig ur sängen vid 10 var det nästan dags för Lilla Skruttan att sova middag. Efter lunch och så packade vi in oss alla tre i "Vovven 2.0" och åkte för att titta lite på hus och tomter som vi suktar efter. Vi har äntligen bestämt oss för att det vore trevligt att köpa ett eget hus istället för att hyra ett radhus som vi gör nu. Men det är inte lätt att hitta något som lever upp till mina krav inte... Och så är det ju så förbenat dyrt också... Men vi har i alla fall börjat leta! Kikade på ett par tomter och det var en som vi fastnade lite mer för - får se hur fortsättningen blir... Vi ska även på en visning nu i helgen på ett hus som vi gillar - spännande!!!
Nu är det dags för lite nördig Sience Fiction i form av Stargate Atlantis (brukar alltid missa första avsnittet som går mellan 21-22, men hinner oftast se det andra mellan 22-23)! Här kommer en bild på vår ena kisse som kollat lite för mycket på TV...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!