tisdag 1 mars 2011

Ordlös Onsdag: Belysning

Välkomna tillbaka till Ordlös Onsdag! Den här veckan tänkte jag att vi kunde behöva lite extra ljus i vår tillvaro. Därför är veckans tema "BELYSNING".

Vad lyser upp din dag? Har du någon härlig favoritbelysning kanske?

Här kommer min tolkning av temat
Klicka på bilden för att se en förstoring.

Vill du veta mer om Ordlös Onsdag och hur det fungerar? Klicka på "Ordlös Onsdag" ovan under huvudrubriken!

Lägg in ert bidrag via Mr Linky nedan. Ni ska lägga in länken till ert Ordlösa Onsdagsbidrag för veckan/permalänk - inte er bloggs/hemsidas förstasida. Alla länkar som inte är direkt till OO-bidraget raderas, för att det inte ska bli förvirrande för de som vill kommentera hos andra. Om ni råkar skriva fel länk - lägg in en ny länk, så raderar jag den första.







Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

2 kommentarer:

  1. Jag har glott och glott på din bild/dina bilder men jag kan absolut inte förstå vad det är...det kanske var det som var meningen ;-)

    SvaraRadera
  2. Pysselfarmor: Ja, det är inte lätt att se. Det är vår fönsterlampa, som är i klart glas som ser lite krossat ut. Inuti lampan sitter en röd glödlampa med silikonpluppar på.

    SvaraRadera

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!