fredag 11 mars 2011

Äntligen tid för scrapbooking

När jag blev tvåbarnsmorsa, rök den sista egentiden. Och därför har det inte blivit så mycket tid över till att scrappa. Jag har helt enkelt prioriterat annat. Men nu när jag var hemma och magsjuk i mån till ons, lyckades jag få en stund över framför datorn när jag kände mig bättre. Letade upp lite gamla kort på Lilleman, och sedan var jag igång.

Det blev en mysig scrap med Lillemannens söta, små fötter och händer. Bebisfötter är så himla söta! Dessutom tog jag med ett foto på Lilleman, där han somnat i soffan och ligger och småler för sig själv - i sömnen. Gulleplutten!

Jag passade även på att leka lite med några actions, som jag laddat ned till Photoshop. Det finns verkligen mycket roligt att roa sig med i Photoshop :)

Så här blev scrappen:



Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!