onsdag 9 februari 2011

Ordlös Onsdag: På språng

Tyvärr publicerades åter inlägget sent pga att Bloggers schemalagda publicering inte funkar... Nästa gång publicerar jag nog utan schemalagt inlägg, men då kanske det blir lite tidigare på tisdagskvällen istället. Man måste ju sova också ;)

Välkomna till Ordlös Onsdag. Känner ni som jag, att livet ibland rusar iväg i 180 km/h? Att man ständigt är på väg någonstans. Man är hela tiden "PÅ SPRÅNG", vilket lämpligt nog är veckans tema också.

Hur tolkar du temat? Grabba kameran, lägg till kreativiteten, och visa oss din tolkning!

Här kommer min:
Klicka på bilden för att se en förstoring.

Vill du veta mer om Ordlös Onsdag och hur det fungerar? Klicka på "Ordlös Onsdag" ovan under huvudrubriken!

Lägg in ert bidrag via Mr Linky nedan. Ni ska lägga in länken till ert Ordlösa Onsdagsbidrag för veckan/permalänk - inte er bloggs/hemsidas förstasida. Alla länkar som inte är direkt till OO-bidraget raderas, för att det inte ska bli förvirrande för de som vill kommentera hos andra. Om ni råkar skriva fel länk - lägg in en ny länk, så raderar jag den första.








Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

2 kommentarer:

  1. Nu har jag lagt till min "På språng" bild. Ofta i min blogg är det mina barnbarn som är modeller o lika så blir det nu. Här är lilla Mya som alltid är på språng. Hon kan nog inte gå bara springa o hoppa tror jag.Dessa foton har några år på nacken. Idag fyller hon 6 år men är fortfarande "på språng".

    SvaraRadera
  2. HIVER MEG PÅ I DAG OGSÅ:o))

    ØNSKER DEG EN FINFIN ONSDAG.

    SvaraRadera

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!