tisdag 15 februari 2011

Ordlös Onsdag: Insnöad

Välkommen till ännu en Ordlös Onsdag!

Oj vad det har snöat i stora delar av vårt avlånga land! Och vintern verkar återigen fått ett stadigt grepp, då vi fått det ena köldrekordet efter det andra. Så snön lär nog ligga kvar ett tag till... Veckans tema har jag därför passande nog bestämt mig för ska vara "INSNÖAD". För det är precis vad många av oss blev i slutet av förra veckan.

Så, hur insnöad är du? Är det snö upp till taknocken? Eller täcker det kanske bara asfalten?

Här kommer min bild:
Klicka på bilden för att se en förstoring.

Vill du veta mer om Ordlös Onsdag och hur det fungerar? Klicka på "Ordlös Onsdag" ovan under huvudrubriken!

Lägg in ert bidrag via Mr Linky nedan. Ni ska lägga in länken till ert Ordlösa Onsdagsbidrag för veckan/permalänk - inte er bloggs/hemsidas förstasida. Alla länkar som inte är direkt till OO-bidraget raderas, för att det inte ska bli förvirrande för de som vill kommentera hos andra. Om ni råkar skriva fel länk - lägg in en ny länk, så raderar jag den första.





Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , ,

5 kommentarer:

  1. Hej och Miau!
    Här är mitt bidrag till Ordlös Ondsdag 'Insöad'.
    Om ni har svårt att hitta till inlägget klicka här på den här länken:

    Sara Katts Ordlösa Onsdag-Insnöad

    Nospussar,
    Sara Katt

    SvaraRadera
  2. Verkligen en insnöad bil!
    Själv så är det svårt att hitta insnöade bilder från Singapore som du förstår, men några dagar var vi hemma i Sverige i julas och förstås måste vi åka ut till sommartorpet och kolla läget.
    Ha en bra onsdag!

    SvaraRadera
  3. Tänk om snöröjningen kunde vara bättre. Då skulle i alla fall jag stå ut med vintern bättre. :-)
    Irriteras nog mest över halkan. Så håll dig på benen och ha en bra dag.

    SvaraRadera
  4. Det gäller att skotta fram rätt bil... =)

    SvaraRadera

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!