onsdag 5 januari 2011

Nyhet på Skärmtrollet

Jag har suttit och skissat på ett par nya barntavlor med helt ny design, och nu är jag äntligen klar! Och jag blev faktiskt riktigt nöjd. Tanken är att man ska kunna köpa dessa tavlor var för sig, men man ska också kunna köpa dem som en trio, och då till ett lite billigare pris än om man köper dem var för sig. Dessutom kan man välja vilken figur man vill ha på tavlan, och den går sedan igen i alla tre tavlorna. Färgerna för närvarande är rosa och blå, men tanken är att jag ska utöka färgvalet lite senare. Kanske lite mer "hotta" färger som turkost och lime? Eller turkost och rött? Eller rosa och lila?

Så här ser i alla fall tavlorna ut, och vill ni veta mer  - kika in på Skärmtrollets hemsida! Och vet ni att Skärmtrollet nu också finns på Facebook? Jojomensan, här kan ni hitta mig: Skärmtrollet




Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!