onsdag 15 december 2010

Ordlös Onsdag: Snölandskap

Välkomna tillbaka till Ordlös Onsdag! Hela Sverige har nu kallt, och snön ligger i stort sett överallt. De flesta av oss kan se fram emot en vit jul verkar det som. Så därför känns dagens tema väldigt passande: SNÖLANDSKAP

Hur ser snölandskapet ut hos er? Ett litet tunt lager på marken, eller en massa härlig snö som glimmar i solen?

Här kommer mitt bidrag:
Klicka på bilden för att se en förstoring

Vill du veta mer om Ordlös Onsdag och hur det fungerar? Klicka på "Ordlös Onsdag" ovan under huvudrubriken!

Lägg in ert bidrag via Mr Linky nedan. Ni ska lägga in länken till ert Ordlösa Onsdagsbidrag för veckan/permalänk - inte er bloggs/hemsidas förstasida. Alla länkar som inte är direkt till OO-bidraget raderas, för att det inte ska bli förvirrande för de som vill kommentera hos andra. Om ni råkar skriva fel länk - lägg in en ny länk, så raderar jag den första.



5 kommentarer:

  1. Det är vackert när snön ligger i träden så där som på ditt foto!

    SvaraRadera
  2. Fint med snö och frost på träden och därtill blå himmel. Min bild tog jag i snöyra.

    SvaraRadera
  3. Det är underbart med frost i träden! Fin bild! Utanför mitt kontorsfönster skiftar mörkret till blå timmen för att sedan dagas varje morgon, och det är så vackert! Och jag har aldrig kameran med! När du la upp temat tog jag mobilen, dålig kvalitet - men kankse känslan syns.
    ha en fin dag,
    Ann-Mari

    SvaraRadera
  4. Vackert vinterskrudat i dina träd:)
    Hos mig är det något helt annat... som vanligt nästan ;)

    SvaraRadera
  5. Underbart vackert ooch vintrigt.:)
    Ha det gott!

    SvaraRadera

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!