måndag 20 december 2010

Ibland är det bara underbart att vara förälder!

Igår roade jag och Lilleman oss med att fota lite. Det hela gick ut på att jag satt på golvet och Lilleman kom och satte sig i mitt knä. Sedan skulle jag ta kort. Tyckte han. Och så skulle vi kolla på kortet tillsammans. Sen skulle Lilleman åter placera sig i mitt knä. Och så skulle vi kolla på kortet. Tyckte han. Och så vidare...

Resultatet av denna lilla mysiga busstund blev följande:



Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , ,

2 kommentarer:

  1. Åh vissa stunder är verkligen ovärderliga!

    SvaraRadera
  2. Men du födde ju honom nyss..??!?!
    Underbar bild =)

    SvaraRadera

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!