torsdag 23 december 2010

En ny kärlek!

De säger att gammal kärlek aldrig rostar. Att kärleken kan ta sig igenom allt. Att kärleken växer med åren. Men de har fel. Jag har nämligen hittat en ny kärlek. Den är rosa. Och stor. Väldigt stor. Rymmer mycket. Och man kan värma händerna på den. Ordentligt. Utan något öra, som är i vägen. Och så är den snygg. En snygg kärlek är viktigt. Och rosa. Nya kärleken är mysig. Jag använder den varje dag. Ibland får jag tvätta av den lite. Men varje dag greppar jag den med stadiga händer. Den fyller mig inifrån med värme. Sa jag att den är rosa?

Vilken kärlek jag pratar om?
Är inte det uppenbart?
Min nya temugg från IKEA såklart:



Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

2 kommentarer:

  1. Jag har inte sett den muggen i rosa, däremot har jag en likadan också från IKEA i vit. Den är så hög så den får knappt plats i köksskåpet. Hi hi.

    God Jul!

    SvaraRadera
  2. Gammal eller ny - huvudsaken att det är kärlek :-)
    God Jul till dig och de dina, Susanne!
    kram,
    Ann-Mari

    SvaraRadera

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!