onsdag 20 oktober 2010

Ordlös Onsdag: Konstig/konstigt

Ibland stöter man på saker, som är svåra att beskriva. Och då kan det vara bra att ta till det ord, som är dagens tema här i Ordlös Onsdag: KONSTIG/KONSTIGT

Har du något konstigt i din närhet? Vad tycker du är konstigt? Visa oss din tolkning av ordet "konstig" eller "konstigt"!

Här kommer min tolkning av temat:
Klicka på bilden för att se en förstoring.

Vill du veta mer om Ordlös Onsdag och hur det fungerar? Klicka på "Ordlös Onsdag" ovan under huvudrubriken!

Lägg in ert bidrag via Mr Linky nedan. Ni ska lägga in länken till ert Ordlösa Onsdagsbidrag för veckan/permalänk - inte er bloggs/hemsidas förstasida. Alla länkar som inte är direkt till OO-bidraget raderas, för att det inte ska bli förvirrande för de som vill kommentera hos andra. Om ni råkar skriva fel länk - lägg in en ny länk, så raderar jag den första.





Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

10 kommentarer:

  1. Vilken läcker bild av bokstammen med vad jag tror nån sorts trädsvamp på.
    Ha en bra dag!
    /Maria

    SvaraRadera
  2. Det är det här som är så häftigt med skogspromenader, man hittar så många varianter av svampar.
    Läckra stammar.
    Ha en fin dag.

    SvaraRadera
  3. Naturen är allt bra konstig ibland!

    SvaraRadera
  4. Tycker det ser ut som sådant där skumgodis som man kan grilla! Visste inte att de växte på träd... Har själv en väldigt offentlig toalett som mitt bidrag. Ha en bra onsdag, även om det sägs komma snö senare idag. Snö redan nu!

    SvaraRadera
  5. Morrn.

    Jag trodde det var en elefant med
    psoriasis...
    Det ser lite konstigt ut...
    Men det var ju ett träd...
    Min bild är uppe, inte speciellt konstigt.

    Ha de bra.

    Hasse A

    SvaraRadera
  6. Oj ! Hjälp jag fick in en länk här ovan som går till ett inlägg med massa text och det blev inte "Ordlöst" -
    förlåt.

    Tänkte bara att det var ett konstigt smycke han hade men sedan spann min hjärna vidare om myntet - förlåt.

    Jo, nog finns det konstaiga saker i naturen. MB

    SvaraRadera
  7. Hej!

    Ja mycket konstig kan man se ute i naturen.

    Jag misstog temat lite jag tyckte det var Konst/Konstig så min bild är vald utifrån det, hoppas att du inte misstycker, ordlös är den i alla fall.

    Solvarma kramar från Irene

    SvaraRadera
  8. Det ser ju onekligen lite mysko och konstigt ut på trädstammen;) I Naturens stora konstverk hittar man mycket konstigt.. bra tänk:)

    SvaraRadera
  9. Jag själv är nog rätt konstig. Fråga... min man eller någon som känner mig väl ;-)

    SvaraRadera
  10. Tydligen så har jag länkat fel och därför gör jag om det :)

    SvaraRadera

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!