onsdag 15 september 2010

Ordlös Onsdag - Svamp

Hösten närmar sig med stormsteg. Och då är ju aldrig en tur till skogen fel. Och i skogen kan man hitta guld i flera former. Därför är veckans tema här i Ordlös Onsdag "SVAMP"

Nån av er som känner er manade att möta skogen och dess guld? Eller hittade ni precis som jag kattguld?

Här kommer mitt bidrag:
Klicka på bilden för att se en förstoring

Vill du veta mer om Ordlös Onsdag och hur det fungerar? Klicka på "Ordlös Onsdag" ovan under huvudrubriken!

Lägg in ert bidrag via Mr Linky nedan. Ni ska lägga in länken till ert Ordlösa Onsdagsbidrag för veckan/permalänk - inte er bloggs/hemsidas förstasida. Alla länkar som inte är direkt till OO-bidraget raderas, för att det inte ska bli förvirrande för de som vill kommentera hos andra. Om ni råkar skriva fel länk - lägg in en ny länk, så raderar jag den första.





Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , ,

4 kommentarer:

  1. Fin ide og god manipulation - Mine svampe er bestemt ikke spiselige ;-D

    SvaraRadera
  2. SVAMP??? Det hoppar jag, då jag inte varit i någon svampskog .. skulle i sånna fall vara mina prydnadssvampar här hemma .. de är så vackra:)

    SvaraRadera
  3. Pialotta: Jamen tolkningen av temat är ju fri! Du kan välja själv hur du vill tolka temat, och jag tycker att dina prydnadssvampar låter jättebra som tolkning!

    SvaraRadera
  4. Trodde jag skulle få stå över denna gång eftersom det är dåligt med svamp där jag bor, ätlig ialla fall ;D Men vad händer? En kompis ringer och frågar om jag vill ha lite torkade kantareller. Snäll som han är så kom han över med en handfull. Så här kommer mitt bidrag!
    Ha en fortsatt bra vecka!

    SvaraRadera

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!