måndag 11 januari 2010

Tetips - en hit!

Köpte en ny sorts te, som heter "White Acerola" igår. Av märket Harris. Vitt te med smak av acerolabär. Och vilken överraskning jag fick när jag tog en kopp igår kväll - det var verkligen supergott!!! Ett fruktigt te av det lite mildare slaget. Med nyttiga acerolabär i. Rekommenderas varmt. Jag köpte det på Willys, men det finns säkert i andra mataffärer också.

De har även en annan sort som heter "Berry Delight", som bara innehåller bär - inget te. Perfekt om man inte vill ha koffein. Skruttan brukar få en kopp av detta "te", när hon vill fika tillsammans med oss .



Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

2 kommentarer:

  1. Så du vågade dig på vitt te en gång till? Var det inte sånt jag köpte till dig nångång och att det var så äckligt? :-)

    SvaraRadera
  2. Magda: Ja, man måste ju vara lite vågad och Wild n' crazy ibland... ;) :D

    SvaraRadera

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!