onsdag 23 september 2009

Ursäkter

Köpte en Allers häromdagen. Lite kärringvarning på det. Men jag kunde inte låta bli. Jag är ju över 30, det är väl att vara kärring? Så då är jag berättigad att köpa en tanttidning. Sådetså. Såmåstedetjuvara. *försöker hitta fler anledningar till försvar*... *misslyckas*... *totalt*...

Varför köpte jag då denna tidning kan man fråga sig. För att med tidningen kom en extra bok. Fikaboken. Med recept på massor av smarriga bakverk. För stunden håller jag på (i rent vetenskapligt syfte) att ta redan på exakt hur smarriga. *återgår till köket och mina "experiment"*



Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

1 kommentar:

  1. när det var en fikabok med då är du förlåten. ;)
    Speciellt om du delar med dig av de smarrigaste recepten. :D

    SvaraRadera

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!