måndag 31 augusti 2009

Fängslande och fridfullt

Det vilar något fridfullt över att lyssna på saga. Särskilt om det är Astrid Lindgren som berättar. Just nu lyssnar Skruttan på en CD med "Pippi Långstrump", uppläst av just Astrid Lindgren. Själv pysslar jag i köket och känner ett lugn infinna sig. Astrids röst har av någon anledning den effekten. Jag upptäcker att jag stannar upp i mina sysslor och faktiskt lyssnar på sagan. Fängslande och fridfullt!



Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

2 kommentarer:

  1. Thank you so much for this Freebie. I want to let you know that I posted a link to your blog in Creative Busy Hands Scrapbook Freebies Search List, under the Page 26 post on Aug. 31, 2009. Thanks again.

    SvaraRadera

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!