lördag 4 juli 2009

Grattis mitt älskade hjärta!

Idag är Skruttans dag. Hela dagen. Idag är det nämligen tre år sedan min lilla tös såg världens ljus för första gången. Den 4 juli 2006 föddes den sötaste lilla tjej jag någonsin sett, och nu idag har hon hunnit fylla tre år. Jag kan inte förstå hur snabbt tiden går egentligen. Nu är hon även storasyster, och har då vuxit ytterligare...

Älskar dig mitt lilla hjärta!


Idag har vi firat med stora familjen, och därmed haft fullt hus här hemma. Jag bakade som vanligt en massa och vi smaskade både hemgjord tårta, egenbakad rabarber- och jordgubbskaka och olika småkakor - både köpta och Susannebakta.


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

4 kommentarer:

  1. Ååå grattis till stora tjejjen!!!!!
    KRAM från oss alla!

    SvaraRadera
  2. Grattis grattis till treåringen.
    Hoppas att ni får det kul på kalaset idag, synd att vi inte kan komma.kram på er

    SvaraRadera
  3. Stora tjejen!
    Hoppas att dagen var bra och att allt kalasande flöt på.

    SvaraRadera
  4. Ja, tiden går så fort!
    Här hade vi nyss ettårskalas för lille Bob. Man kan knappt tro att det är sant!

    Fantastiskt söt tjej du har!
    Hoppas ni fick en riktigt härlig dag!

    SvaraRadera

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!