onsdag 1 juli 2009

En bukett sommar

Strax innan midsommar var jag och Skruttan på promenad med våra barnvagnar. Jag hade min med Lilleman i, och hon hade sin dockvagn med nallen i. På vägen plockade vi lite härliga sommarblommor - blommor som verkligen är midsommar för mig - smörblomma, midsommarblomster, hundkex och lupiner. En varsin bukett fick vi ihop och de prydde vårt köksbord i flera dagar, ända tills hundkexen började vissna och fälla sina vita blommor. Då var det dags för tippen. En matta med hundkexblommor på köksbordet gör ingen lycklig

Men att se den här blomsterfröjden gör definitivt mig lycklig!


Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

3 kommentarer:

  1. Hej.
    Jättefin blogg :)
    Följa varandra via bloglovin?
    Jag är en 21-årig tjej som snart ska få sitt första barn.. och jag längtar.
    I min blogg skriver jag om min graviditet och vardag, mode, nöje och mycket mer :)
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Jag rekommenderar alla i sommarsverige min cheesecake den smakar nästan glass.
    gottochenkelt.blogg.se

    SvaraRadera

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!