tisdag 5 maj 2009

Gissa: Vem är Knyttet?

Tänkte fortsätta med ännu mer gissningslekar. Den här gången ska ni får svara på vem ni tror Knyttet är - är det en snoppinnehavare eller en snippainnehavare? Svara genom att rösta i undersökningen överst i högerkolumnen.

Och ni glömmer väl inte samtidigt att gissa när Knyttet kommer? Svara genom att rösta på undersökningen näst överst i högerkolumnen. Och ni som gissade på alternativ 1 - fel, fel, fel!!! Den dagen har vi nu passerat...


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

5 kommentarer:

  1. Flaggan i topp
    jag tror en med snopp!

    SvaraRadera
  2. Nu har jag röstat, jag håller inte med Annica. ;)
    Dessutom har jag inte röstat på vare sig 1, 2, eller 3 i nästa fråga. ;)

    SvaraRadera
  3. Hej, hej.. snopphavaren kommer på självaste bf tror jag då =) Hihi... å underbara bananpannkakor och riktigt fin blogg..
    Överöser dig med massa komplimanger =)

    SvaraRadera
  4. ler: japp två dagar förre ser jag att du är beräknad:) har du nå känningar ändå?

    SvaraRadera
  5. Jag tror att en liten flicka kommer att kika ut runt BF +- 1 dag =)

    SvaraRadera

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!