lördag 25 april 2009

Nu ska bebis ut!

Susanne är nu officiellt trött på att vara gravid. Nu ska bebis ut. För att nå målet har jag därför idag:

1. Tagit en tur till IKEA - vandra omkring där en lönehelg måste ju bara få ungen att vilja ta sig ut och därifrån liksom...

2. Handlat på Jysk - vem vill vara där, när solen skiner ute?

3. Rensat rabatterna - det ihoptryckta läget på magen kan ju inte vara kul, så nu måste väl Knyttet bestämma sig för att komma ut?

4. Ätit massor av färsk ananas - läste någonstans att det kan trigga igång förlossningen, och i nuläget köper jag allt!

5. Däckat i soffan för kvällen - de säger ju att man ska vila innan förlossningen sätter igång...



Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

3 kommentarer:

  1. Du har inget bra knep sen Skruttans utkomst?
    Om Knyttet inte lyssnar nu på dig hur ska det då sluta? *ler*

    SvaraRadera
  2. Försöker du röka ut Knyttet? :-D (Inte bokstavligen då, lär inte vara en bra idé). Jag har tyvärr inga råd att komma med, har blivit igångsatt båda gångerna.

    SvaraRadera
  3. Kom din lilla tjej när hon skulle?

    Jag gick över 10, 1 och 2 dagar med mina. Sista gången provade tom med en klassisk färdknäpp men inte hjälpe det;)

    SvaraRadera

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!