onsdag 22 april 2009

Naiva Susanne...

Skrev ju om senaste MVC-besöket att jag gått upp ca 10 kg sedan inskrivningen. I morse ställde jag mig på vår våg här hemma - spritt språngande - för att få en vikt att jämföra med vad jag vägde innan jag blev gravid. Och man kan väl säga att 10 kg är en sanning med modifikation... Det visade sig att jag gått upp hela 16 kg () sedan jag bidde med mage! Jag har länge stått på 10 kg plus, men nu har visst vikten skenat iväg senaste månaden. Och jag som trodde att det inte skulle bli så mycket mer - med Skruttan gick jag inte upp så mycket på slutet. Ett klassiskt exempel på att alla graviditeter är olika!


Läs även andra bloggares åsikter om , ,

3 kommentarer:

  1. Alltid lika kul att läsa om gravida kvinnors blogg. Nästan så att man blir lite sugen själv på att skaffa en till :)

    hur länge har du varit gravid?

    SvaraRadera
  2. oj 16 kg. Då får vi verkligen hoppas att Knyttet snart vill komma ut.
    Inte konstigt att magen är stor. ;)

    SvaraRadera
  3. Elodiie: Alldeles för länge ;) Jag är beräknad den 7 maj, så det är inte långt kvar nu...

    Karin: Eller hur? Men jag tror att mycket av vikten är vatten så här på slutet, och det är ju lätt att bli av med sen tack och lov ;)

    SvaraRadera

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!