torsdag 26 mars 2009

Foton från vårpromenaden del 3

Och så kommer då slutligen de sista fotona från vårpromenaden för en vecka sedan...

Friskt vatten som rinner ned för berget kan se väldigt vackert ut. Det ser nästan lite trolskt ut, eller hur?
Klicka på bilden för att se en förstoring

Jag fick syn på en ekorre i ett träd precis intill mig. Den satt och poserade i solskenet, bara några meter ifrån mig. Vilket perfekt foto, tänkte jag, och smög fram kameran. Snipp, snapp, så hade den lilla korren hoppat över till trädet intill och sprungit upp en bra bit för stammen. Men jag lyckades i alla fall fånga den lilla rackaren. Fast han tillät bara att svansen och baken fastande på kortet - han vände helt enkelt sin bästa sida till
Klicka på bilden för att se en förstoring


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , ,

1 kommentar:

  1. Ekorrar är ju helt omöjliga att ta kort på :D Jag har stått när aoch haft värsta foto tillfället många gånger, men de bara sticker ju :)

    Jag måste bara säga att jag älskar din header, skit snygg :)

    SvaraRadera

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!