måndag 9 mars 2009

Fler på jäsning...

Det finns fler än jag som står på jäsning. Det är väl inte direkt någon överraskning att Leila är gravid. Hon verkar vara beräknad några veckor före mig. Vem tror ni kommer först? Läste i intervjun med henne att hon längtar tillbaka till sin egen kropp - och det kan jag definitivt skriva under på! Lite lugn och ro i magen, och att kunna nå sina fötter igen skulle vara trevligt. Och att inte känna sig som en enorm flodhäst varje gång man ska röra på sig skulle inte heller vara fel. Och även jag längtar dessutom efter att träffa liten i magen. Jag är så himla nyfiken på vem det är där inne!!!


Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!