torsdag 26 februari 2009

Godmorgon

Pappersgubben och barnet sover. Sitter och äter frukost. Nämen, se där, laptopen låg visst på köksbordet. Och den är visst påslagen. Ett morgoninlägg kanske? Tja, varför inte...

Läppjar på en härlig kopp te. Njuter av lugnet. Insuper morgonen, och vad den har att ge. Njuter av att inte vara stressad. Känner teét tina upp mig inifrån. Min mysiga fleecemorgonrock håller mig varm. Bebisen rör sig lite i magen, och påminner mig om dess närvaro. En riktigt bra start på dagen!

Ha en härlig morgon!!!


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

2 kommentarer:

  1. Vilken bra morgon det låter som.
    Ha en bra dag.

    SvaraRadera
  2. Karin: Det var det verkligen - och tack detsamma!

    SvaraRadera

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!