fredag 2 januari 2009

Ursäkta, men ska man bli orolig nu?

Tittade just till på vilka som trillar in på min sida och upptäcker till min fasa följande:
Ska man behöva bli orolig nu och inte lägga ut en endaste bild eller? Självklart är inte jag helt blåst, och jag fattar att både den ena och den andra kan springa omkring här - internet är ju trots allt fritt. Men jag måste erkänna att det känns aningen obehagligt! Vill inte att min blogg, som faktist är helt oskyldig, ska cirkulera i dessa sammanhang!!!

4 kommentarer:

  1. Hahaha!
    Låt honom KOMMA!
    Dessutom får jag en ordeverifiering hos dig nu som heter SUPHA =)
    Vet du att man kan ta bort den???

    SvaraRadera
  2. Du har verkligen en fin blogg Susanne!
    Är du hacker eller är det jättelätt att fixa så fina bakgrunder och headers och glittriga och rörliga bilder?
    Jag måste vara helt bakom flötet.

    SvaraRadera
  3. Sus: hehe, du e så härlig!

    Ting: Tack, vad gullig du är! Jag är definitivt inte en hacker :D Har lärt mig det mesta själv... Headern fixar jag själv i Photoshop. Bakgrunder har jag laddat ned från diverese sidor - den nuvarande finns på Pyzam.com. De glittriga och rörliga bilderna kan jag inte heller ta åt mig äran för - dessa har jag också hittat på nätet - på Glitter-graphics.com Om du vill skulle jag kunna hjälpa dig att fixa och trixa lite ;)

    SvaraRadera
  4. Sus: ska kika på ordverifieringen...

    SvaraRadera

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!