tisdag 7 oktober 2008

På rätt kurs?

Jag går på kurs. I tre dagar. I Nacka. Jag hittar inte i Nacka. Ändå åkte jag bil dit idag. Modigt, kan en del tycka. Dumdristigt, säger kanske en del. Men trots mitt obefintliga lokalsinne och min oförmåga att skilja höger från vänster kom jag rätt. Direkt! Jag svängde snyggt in på parkeringen, tog ett djupt andetag och kände mig nöjd! Tänk så lätt det kan gå ibland...

Kursen handlar om fackligt arbete. Intressant. Och tungt! Mycket paragrafer... Men vi fick god mat - både lunch och middag - jo, man tackar!

Under ett stycke paus i 1 timme passade jag på att jaga över till Sickla köpcenter och shoppa lite. Hittade en mysig yllekjol på H&M och en klänning på GinaTricot. Klänningen var på rea - bara 75 kr. Sådant gör en Susanne väldigt glad! Kjolen var till ordinarie pris. Gläder inte en Susanne lika mycket... Men den var snygg!!!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

3 kommentarer:

  1. Vem behöver sex då det finns rea?

    SvaraRadera
  2. God mat är inte att förakta.
    Jag ska till Nacka på en tvådagars konferens nu på fredag-lördag. Hoppas jag får lika god mat när jag är där

    SvaraRadera
  3. Hittade själv 2 tunkikor/klänningar på Gina för 49 kr styck idag =D Passar en gravid & arbetslös plånbok perfekt!

    SvaraRadera

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!