söndag 17 augusti 2008

Sådärja!

Nu är det slut på semesterinlägg från veckorna på ön. Ska skriva ihop lite om både besöket på Kolmården och hos Magda med familj senare, och självklart kommer då även lite foton. Men nu får det räcka för stunden med semesterinlägg - jag vill ju inte sukta er som börjat jobba allt för mycket...

Apropå jobba så är det min första dag på jobbet imorgon efter sex underbara semesterveckor. Ser fram emot morgondagen? Inte ett jävla dugg!!!! Vardagen here I come... *suck*

5 kommentarer:

  1. Vilken mysig blogg du har :) kram Linda

    SvaraRadera
  2. Jag börjar jobba på torsdag igen. Efter 1½ års mammaledighet.. *suck* klockan 7:45 måste jag dessutom vara på plats! Fi f*n vad livet är orättvist ;)

    SvaraRadera
  3. Lycka till på första arbetspasset sedan semestern o ha en bra dag!

    Ulrika

    SvaraRadera
  4. Hej (annnah från fl)
    Sicken mysig och fin blogg!
    Jag vill gärna läsa om barn och
    ditten och datten, men det ska vara "bra" skrivet, och det är det jag efterlyser. Bra skrivet och vettig läsning :)
    Det har denna blogg.
    Gillar din fina design.

    Han en toppendag och lycka till på första dagen!
    /annah

    SvaraRadera
  5. linda och annah: Tack, vad roligt att ni gillar den! :)
    ulrika: tack detsamma :)
    vaniljlatte: ja, that's life ;)

    SvaraRadera

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!