onsdag 9 juli 2008

Skruttans nya rutschkana...

...blev en hit! Hon fullkomligt älskar den!!! Jag och Pappersgubben tog tjuren vid hornen och satte ihop den idag. Det var inte det lättaste kan jag lova, och både det ena och det andra icke-rumsrena ordet slank ur både mig och karln. Helt klart värre än IKEA-konstruktionerna, och riktigt pantad bruksanvisning... Men vi lyckades tillslut i alla fall - och Skruttan är nu överlycklig. Hon har åkt kana x antal gånger idag... Och hon får inte nog

Självklart kunde jag inte låta bli att göra en scrap om denna nyfunna lycka - och så här bidde det:
Bilden är som vanligt klickbar!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

5 kommentarer:

  1. Vad duktig du är på att scrappa :-)

    SvaraRadera
  2. Hej, vad kul att hon tyckte om den, min lilla älsakr också rutschkanor.. Ha en underbar dag!!

    SvaraRadera
  3. Oj vilken lycka att ha en alldeles egen rutchkana =D

    SvaraRadera
  4. Vad kul, och vad fin scrap du gjorde!

    SvaraRadera
  5. Victoria och Becca: Tackar! :)

    Magda: jajamensan! Du skulle bara se henne när vi nu ställt den i poolen... :D

    SvaraRadera

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!