onsdag 9 juli 2008

Rea, rea, rea!!!

Åkte till Skärholmens centrum igår.
Med två av mina systrar. Och Skruttan.
Utan vagn. Inte smart!
Utan att Skruttan sovit middag.
Inte alls smart!
Tur att ena syrran är dagisfröken...

Jag lyckades trots alla odds faktiskt införskaffa lite "nödvändigheter". Jag gav mig bland annat in i "jeansdjungeln". Inte lätt. Ni vet den där djungeln där man plockar fram ett otal byxor i varierande storlekar och modeller. Sedan provar man. I all evighet. Har man tur passar ett par. Det hade jag. Tur alltså! Hittade ett par ursköna jeans på VeroModa för 259 pix - superbra! Hittade lite annat smått och gott också: lång myströja från VeroModa, två rosa toppar från KappAhl, gul och vit randig topp från Gina Tricot. Känner mig nöjd med att jag mest hittade basplagg som man kan använda närsomhelst - oberoende av mode etc.
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!